DSE Fair Lyngby 2021 Information
Kære Messedeltager
Som I ved, står vi i DSE overfor store udfordringer i afviklingen af vores sædvanlige arrangementer, og vi har arbejdet hårdt med at nytænke DSE Messe Lyngby for at kunne imødekomme gældende og fremtidige restriktioner.
Desværre har DTU fredag d. 23. oktober forbudt os at afholde DSE Messe Lyngby i ethvert tænkeligt fysisk format på DTU i foråret 2021. Vi er meget kede af, at denne beslutning er blevet truffet, da vi havde håbet på, at kunne holde en fantastisk messe i foråret.
Vi har kigget på muligheden for at flytte messen til efteråret 2021, men det ser vi desværre ikke muligt. Vi ved, at dette ikke var noget, nogen håbede skulle ske for den kommende messe, men vi håber inderligt på jeres fortsatte opbakning.
Derfor vil vi fra nu af udelukkende koncentrere os om at arrangere en lige så fantastisk online messe over de samme to dage.
I foråret 2020 prøvede vi for første gang kræfter med dette format, og vi ved at det ikke var den bedste løsning, hverken for jer som virksomheder, eller for de studerende som gæster, men vi vil også tillade os at være stolte over at kunne sætte det op med så kort varsel. Denne gang har vi mulighed for at påbegynde planlægningen i meget bedre tid, og med i værktøjskassen til udvikling af DSE Messe Lyngby 2021 har vi både erfaringen fra 2020-messen og fra vores nært forestående Fokusaften 2020.
Vi har allerede vores egne tanker om, hvad vi som studerende og arrangører ønsker af en online messe, og vi er meget interesserede i at høre jeres tanker om, hvilke elementer vil gøre messen værd at deltage i for jer som virksomhed, samt hvilke faldgruber vil afholde jer fra at deltage. Vi vil ikke begrænse jeres indspark til et spørgeskema, men hellere åbne en dialog med de af jer, der har noget på hjerte, uanset om det er positivt eller negativt.
Vi ved endnu ikke, hvad den nye form for messe vil komme til at koste, men skal nok give besked, så snart vi ved det. Ved henvendelser omkring fakturering og lignende, bedes I kontakte [email protected] eller vores bogholderi [email protected].
Grundet COVID-19 restriktioner på DTU har vi desværre stadig svært ved at garantere, at der sidder folk på kontoret til at besvare opkald. Derfor må I endelig skrive, hvis I har nogle spørgsmål ([email protected] og [email protected]) – og hvis I ønsker at snakke, kan vi få dette arrangeret, så vi kan være til stede på kontoret.
Vi er stadig i begyndelsen af denne proces, men håber det bliver rigtig godt.
På vegne af Messeudvalget
Bolette Sommer Degn
Fair Coordinator